[Tdexilis] Fwd: Re: compte corrent TdE

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Lun Sep 18 22:03:32 CEST 2023

-------- Missatge Original --------
Assumpte: Re: [Tdexilis] compte corrent TdE
Data: 18-09-2023 21:25
Remitent: oskanarko <oskanarko en sindominio.net>
Destinatari: Tdexilis en listas.sindominio.net

Salut a totes!!!

Bones noticies! Efectivament, un pas més endavant...

Sobre les claus de la bustia de Ca la Joaquina, jo no en tinc. Sobre lo
d'estar atentes al correu, en podem xerrar a la propera trobada, però
ara se m'acut que ens podríem organitzar per anar passant setmanalment
(o amb la freqüència que convinguéssim) i de manera rotatòria, i també
se m'acut que podem trucara al banc i demanar si acostumen a fer els
enviaments en un moment del mes determinat (lo qual és força comú), i
parar més atenció en aquelles possibles dates... Suno, quan puguis
confirmar quan vens ja ens avises que, com sempre, t'esperarem amb els
braços oberts ;D

Abraçades i salut!!!!

Oscar

El 14-09-2023 20:44, korkoro via Tdexilis va escriure: