[Tdexilis] compte corrent TdE

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mar Sep 19 10:41:32 CEST 2023

Hola,

Suno, pensa que quan arribis hauràs de fer el canvi de nom dels rebuts per
domiciliar-los a nou compte corrent. De fet ahir em van trucar de la
companyia del gas i tenim dret a un descompte important en la factura però
amb el passaport no la poden aplicar. Necessiten un NIF. Els hi he dit que
en breu farem un canvi de nom a l'associació, que ja té un NIF i ens el
podran aplicar.
També s'ha de canviar la llum i, si pot ser, l'assegurança.

Salut i una abraçada,
Raul