[Tdexilis] un parell de coses

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Lun Abr 1 18:12:51 CEST 2024

Hola a totes!
Faig proposta per veure'ns, a veure si ho podem aconseguir..
Dimecres dia 10 a les 19h30 o 20h a Ca la Joaquina.
Divendres dia 12 a partir de les 17h, jo podria en qualsevol moment al lloc
que es proposi.
Com ho teniu?
Sento no haver respost abans al teu missatge Mertxe, però aquests dies els
e intentat dedicar a mi i a fer
coses rollo vacacional a tope. La veritat que m'han sentat super bè.
Una abraçada,
Salut,

Mari,