[Tdexilis] un parell de coses

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Abr 4 10:19:50 CEST 2024

Hola compis,

Com vaig dir jo no tinc disponibilitat aquest mes d'abril però com afins
que som estic segura que secundaré les vostres propostes i decisions.
Em sembla important que hi hagi una reunió mensual i indefectiblement
que es comenci a fer la comptabilitat, que és l'única manera de poder
sol·licitar que l'associació sigui declarada d'utilitat pública.

Una abraçada llibertària,

mx