[Tdexilis] un parell de coses

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Jue Abr 4 11:18:17 CEST 2024

Perfect Mertxe! Ara a veure que diu el Raül I l'Oskar per poder fer la
reunió nosaltres 3.
I si, totalmente d'acord amb fer una reunió mensual. Però estaría bé
concretar día mensual.
Mertxe: Merci gran per la feina.
Abraçades,
Mari,

El dj., 4 d’abr. 2024, 10:20, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: