[Tdexilis] un parell de coses

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Jue Abr 4 11:59:46 CEST 2024

Hola a tothom,

Disculpeu, se m'havia passat el correu.
A mi em va millor divendres 12, a partir de les 17h també podria. Dimecres
10 podria a partir de les 20:30h. Crec que hauríem de quedar a Ca la
Joaquina.

Procuraré fer un resum de tot el que ens va explicar el gestor de La Base.
Hi ha coses importants que no sabíem que havíem de fer.
Gràcies per la feina Mertxe.

Abraçades i fins aviat,
Raul