[Tdexilis] tràmits Certificat Digital

korkoro korkoro en sindominio.net
Mie Abr 3 21:32:04 CEST 2024

Salut compas!

Com sabeu és urgent tenir un p*t* certificat digital per fer el canvi de
Junta directiva, amb aquest activar el compte corrent a Caixa Guissona,
canviar les domiciliacions dels subministraments de Ca la Joaquina i
començar a rebre donacions i quotes(?) de la gent associada. Amb això
estem... Us poso al corrent dels últims avenços amb els temes
"burrocràtics" de l'associació.

A la reunió amb el gestor de l'Ateneu La Base ens va explicar que:

1. Algú de la Junta directiva s'ha de fer el Certificat Digital (p. ex.
IdCAT o l'identificador de la FNMT-Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre).
2. Amb això, demanar al Departament de Justícia el Certificat
d'inscripció de l'associació i el Certificat de representació de persona
jurídica.
3. Amb això, demanar cita prèvia a Hisenda per sol·licitar el CERTIFICAT
DIGITAL de l'ASSOCIACIÓ.

De moment he pogut fer els passos 1 i 2, he hagut de demanar l'ajut d'un
company que treballa d'advocat perquè tot això és molt complicat i
m'està sortint fum del cap i grolleries per la boca. Estic a l'espera
que m'enviïn per correu els dos certificats que esmento al punt 2, poden
passar 15 dies/1 mes, però ja els he hagut de pagar ingressant 11,50.
Quan els rebi, tindrem 15 dies per sol·licitar la Cita Prèvia, que pel
que he vist es pot demanar a Hisenda però també es pot fer a Correus.

Quan acabi aquest procés, em prendré unes vacances de la gestió
administrativa de TdE. A mi m'agradarà un relleu en aquest àmbit i fer
d'altres tasques, i la meva salut mental ho agrairà :)

Una forta abraçada,
mx