[Tdexilis] tràmits Certificat Digital

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Jue Abr 4 12:05:15 CEST 2024

Gràcies Mertxe.

Sí, el tema burocràtic és farragós i indigest. Això del certificat digital
ha de ser tremendo.
Jo només de la reunió amb el Xavier ja em va quedar el cap com un iogurt.
Procuraré fer un resum de tot amb el que vaig apuntar a la llibreta.
A la propera reunió parlem amb la Mari i l'Oscar per encarregar-nos del
mail de Territoris d'Exili.

Salut i fins aviat,
Raul