[Tdexilis] soparet conjunt

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Vie Feb 9 18:02:57 CET 2024

Hola a totes! Per mi bé,  encara que m'agradaria plantejar l'opció de fer
la reunió tipo a l'hora del vermuth I després fer merendola amb el Felip I
el Ricard. Ho dic perquè si fem sopar acabarem molt tard i al día següent
matino bastant. Sinó n'hi ha possibilitat,  esta bé reunió i sopar.
Salut,

El dv., 9 de febr. 2024, 13:44, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: