[Tdexilis] soparet conjunt

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Vie Feb 9 19:52:25 CET 2024

Hola, jo pel matí treballo i no puc fer vermut.
A quina hora us sembla que quedem per la reunió? A les 18:30 per exemple va
bé? Em puc adaptar dins l'horari de tarda.

Per cert, he preguntat pel tema de la goma de la nevera i no la venen a les
ferreteries. He anat a un lloc d'electrodomèstics que tenen alguns recanvis
i m'han dit que hem de fer una foto de la marca i model de la nevera; amb
això podem mirar si hi ha gomes de recanvi.

Salut,
Raul