[Tdexilis] Proposta per gener (III)

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mie Ene 24 11:43:34 CET 2024

Hola,

Gràcies pel recordatori. Jo aquest cap de setmana ho tinc complicat.
Si us va bé quedem dilluns per fer l'escrit. Si no, també podría dimarts.
Sabeu si podem avançar feina en aquest sentit? Crec recordar que havíem de
declarar el canvi de junta, no?

Per cert, ens ofereixen un matalàs doble (150 x 180). A mi em sembla que
ens pot interessar tenir-lo per si ve gent i es necessita un matalàs a
terra. Com ho veieu?

Una abraçada i fins dilluns o dimarts.
Raul