[Tdexilis] Proposta per gener (IV)

korkoro korkoro en sindominio.net
Sab Ene 27 19:32:25 CET 2024

Salut compas! Avui ha anat molt bé.
Faig un repàs de com penso que estan les coses i afegíu el que creieu:

1. A Ca la Joaquina.

- A l'habitació-dormitori petita hi ha 1 llitera + 1 llit petit + 1
armari + 1 calaixera + 1 tauleta de nit.
A l'armari hi ha llençols, tovalloles, flassades i algun coixí.
FALTA: 2 matalassos de 90x190 per la llitera + 1 plafó-llum de sostre.

- A l'habitació-dormitori gran hi ha 1 llit doble + 1 llit plegatí
individual + 1 tauleta de nit + 2 balancins + 1 còmoda + caixes.
FALTA: Treure les caixes. 1 per portar a una tenda gratix + 1 conté
coses personals de la Joaquina que ha de revisar el Suno + 1 són coses
del Guillem que el Felip ens dirà si venen a buscar-les o no.

- Quan hem arribat el frigorífic estava obert i descongelat però amb
restes de menjar dins, i feia força pudor. L'hem buidat i netejat per
sobre però no l'hem tornat a endollar. No sabem perquè estava així, si
està espatllat o què? algú pot explicar-ho?

- Al moble del menjador ja no estan les copes ni l'altre parament de
taula que hi havia. Tampoc sabem què ha passat.

2. Amb l'Associació Territoris d'Exili.

- FALTA entregar l'acta de canvi de junta (document adjunt). El dimarts
matí l'Òskar i jo anirem al departament de justícia a fer-ho.

- FALTA començar el Llibre de Comptes. S´ha d'investigar com es fa això
perquè el tema de la comptabilitat és un dels més delicats. Jo penso que
primer s'han de recopilar totes les factures que tinguem des del 10 de
desembre de 2020, que és la data en la qual el nif de l'associació és
definitiu (document adjunt). La Mari proposava de quedar el Raul i ella
per fer-ho. Ja direu.

3. Sobre la proposta que fa el Raul
> ens ofereixen un matalàs doble (150 x 180). A mi em sembla que ens pot
> interessar tenir-lo per si ve gent i es necessita un matalàs a terra.
> Com ho veieu?

Jo no l'acceptaria en aquests moments, perquè per a mi ara la prioritat
és treure coses del pis, penso que ara mateix no hi ha espai per posar
un matalàs doble a terra i em centraria en completar els llits que ja
tenim que són individuals.

Per cert Suno, quan vens per Karcelona?

Us envio una abraçada, i fins aviat,
mx