[Tdexilis] Coses...

Territoris d'Exili / Territoires d'Exil territorisexili en sindominio.net
Vie Jul 5 11:48:03 CEST 2024

Bones!!!

1- Associació. Tràmits
La Generalitat ha respost que tenen tres mesos per a resoldre la
sol·licitud del canvi de junta. Ara estem en el segon mes. A esperar,
més, toca...

2- Pis. Llitera. Visita. Maria
Ahir vam anar amb el Kalen a recollir una llitera que regalaven i que
ens va semblar que podia estar bé per al pis de la Joaquina. El dia que
hi anem totes valorem les opcions (mides, prestacions, lloc on
ubicarla...).

Quan hi vam arribar vam comprovar que la Maria ha deixat 100 l€rdos a la
taula del menjador corresponents a la seva estada al pis. Allà es van
quedar per a quan hi anem a fer reunió.

Em vaig trobar que la nevera "nova" estava colocada al seu lloc pero
desendollada i amb les portes tancades.
*MOLT IMPORTANT! Quan es desendolla una nevera per uns dies, cal deixar
les portes obertes si no agafa mala olor i fa fongs. No cal a dir que
cal deixar-la neta...
El cas és que vaig obrir les portes i efectivament, feia mala olor i
tenia fongs i estava bruta i, per a mi el més significatiu, hi vam
trobar una cuca viva a dins!!! La Maria em va dir, o jo vaig entendre,
que netejaria la nevera i evidentment no ha estat així o tenim criteris
molt allunyats del que és netejar. Vam treure la cuca i vam deixar les
portes de la nevera obertes. El proper dia que hi anem caldrà netejar-la
a fons...
La nevera antiga encara és allà. També tocaria decidir que en fem, si
carrer el dia de trastos vells, o chatarrero o algú que la vulgui per
canviar la goma...

3- Visita Suno. Ca la Pregona. Reunió
Dilluns a partir de les 20h trobadeta informal a ca la Mertx.

Dimarts reunió a Ca la Joaquina. Penso que no hem proposat hora. Jo
podré ser-hi a partir de les 19:30h - 20h.

Abraçades i petons i salut i ganes de veure'ns!!!

Oscar

--
territorisexili en sindominio.net