[Tdexilis] ACTA Assemblea 9/7/2024

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Lun Jul 22 12:57:16 CEST 2024

Hola compas,

He fet un correu preguntant al Xavier Latorre (gestor que colabora amb La
Base i que ens va assessorar amb els passos que hem de seguir com a
Associació per aconseguir ser una associació d'interès públic) amb el que
planteja el Suno.
A veure si es podria fer una donació en vida del pis exent d'impostos a una
Fundació o a una Associació afí al moviment llibertari.
A veure què ens contesta.

Salut i abraçades,
Raul