[Tdexilis] ACTA Assemblea 9/7/2024

Unos antinovlangue en gmail.com
Mar Jul 16 19:31:42 CEST 2024

Bones,
quatre línies per recordar lo que vaig comentar a la Mertxe i al Raul,
divendres passat.
Se'm va ucore que per evitar que l'Estat es foti el pis si em passa un
accident mortal abans d'haver acabat tot el procés de Territoris d'exili,
que puc fer un testament  donant herencia a una fundació del nostre entorn,
passant un accord. LLavors vaig veure que tot una colla d'associations son
exentes de taxes d'herència. Cal enterarse de si tal es el cas de
Territoris... Això ho deu saber qualsevol Notari. Si es aixins es te que
fer rapid un contracte per donar de moment l'usufruit a Territoris, i un
testament. Testament per Territoris si ja està exent de taxes d'herència, i
si no per una fundació com Salvador Seguí o Anselmo Lorenzo. O pot ser que
l'escola de Can Batlló sigui possible... Cal enterarse rapidement de
l'assunto. Que no su pugui menjar l'Estat, me cago en Déu, (com deia el
Massana)
Abraçades.
Suno.