[Tdexilis] dimecres dia de llençar trastos

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Jul 30 16:20:47 CEST 2024

Salut,

Ens veiem demà a les 19h a Ca la Joaquina.
Per cert, l'última vegada que vaig anar encara no estaven els cartells
amb l'info de com funciona el pis. Qui els tingui els pot portar?

Demà arriba el Pedro, un amic de companys de Jerez. De totes maneres li
explicaré.

Una abraçada,
mx