[Tdexilis] dimecres dia de llençar trastos

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mie Jul 31 10:15:08 CEST 2024

Hola! Intento que hem doni el cap i enrecordar me de portar els papers de
com funciona Ca la Joquina.
Yo no tindre molt de temps, a les 19h seria baixar les coses i hauré de
sortir volant. A les 20h / 20h30 tinc reunió a casa. He demana 20h30, a
veure si les demés poden. Igualment si nosaltres en podem veure una miqueta
abans genia també..  després us escric o truco.
Petons,

El dt., 30 de jul. 2024, 16:21, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: