[Tdexilis] DINERETS

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Jue Jun 13 14:50:49 CEST 2024

Hola,
Merci Raül per el traspàs.
Sembla que alguna cosa a passat no? Perquè si haurien de quedar 200 i
estaba a menys 300, clarament alguna cosa se'ns està escapant.
Guai que vingui el Suno per mirar tot això.
Una abraçada forta.

El dj., 13 de juny 2024, 10:34, Monsieur Lange via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: