[Tdexilis] Allotjament Maria

Territoris d'Exili / Territoires d'Exil territorisexili en sindominio.net
Vie Jun 14 20:32:04 CEST 2024

Bones!!!

Aquest dimecres passat vaig anar al pis de la Juaquina per trobar-me amb
la Maria. Li vaig explicar el què a nivell de manteniment del pis,
subministres... (per cert, que em va dir que netejaria la nevera ;). Li
vaig ensenyar l'espai, s'ha instal·lat a la primera habitació, portava
llençols. I, a no ser que hi hagi algun inconvenient, es quedarà fins al
dia 27 de juny.

Ens xarrem aquests dies. Abraçades i salut!!!

--
territorisexili en sindominio.net