[Tdexilis] Tràmits legals, comptabilitat i recursos

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Jun 20 16:33:54 CEST 2024

Hola carinyets,

Som a les portes del mes de juliol i, al meu parer, toca donar-li una
empenta al paperam de l'associació. Penso que si no ho fem ara ja ens en
anem al setembre, i sincerament, ja ha arribat demanda de desnonament
per kasa meua i jo no sé quina serà la disponibilitat que tindré la
tardor.

L'Òskar i jo ens hem d'encarregar dels tràmits de renovació de junta i
de vigència del compte corrent. Quedarem per això la setmana vinent.

I, si no m'equivoco, la Mari i el Raul s'haurien de posar a fer un
llistat dels ingressos i despeses reals que ha tingut l'associació des
que va ser donada d'alta al registre. (Exemple inventat: 26/03/2020 -
Acte solidari - Ingrés 180 €). Seria un llistat exhaustiu de dates i
quantitats, amb això ja tindrem un començament per elaborar la
comptabilitat, i els detalls de les activitats ja els afegirem més
endavant.

Al Suno, quan vingui, li tocaria endreçar les factures que hi ha del
pis, per incloure-les també al llibre de comptes.

He demanat a un parell de persones que ens donin un cop de mà per fer
l'Excel de la comptabilitat, la Glòria i el Carlo de la Oficina per
l'Okupació; i a més a més he trobat un parell de serveis on fan
assessorament a les associacions. I podríem demanar cita més endavant si
no ens en sortim:

- https://tjussana.cat/serveis/info-i-assessoraments/

-
https://voluntariat.gencat.cat/recursos-i-serveis/serveis-dassessorament-i-acompanyament/

Ara només necessitem que nosaltres mateixes ens posem les pil·les.

Una abraçada i fins aviat,

mx