[Tdexilis] Tràmits legals, comptabilitat i recursos

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Vie Jun 21 17:43:28 CEST 2024

Gràcies Mertxe.

Jo a partir del 5 de juliol ja estaré a Barcelona i puc quedar per fer una
assemblea. El Suno arribarà a partir del 8 o 9 de juliol.
Mari: si pots algun dia a partir del 5 de juliol quedem tu i jo a veure què
podem recordar, inventar i recopilar de les entrades i sortides de pasta.

Una abraçada i fins aviat.