[Tdexilis] seguim endavant

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Lun Mayo 6 12:13:11 CEST 2024

Hola de nou,

Respecte a l'altre correu de la Mertxe:

La Marianne va fer una donació en vida del seu pis però segons em va dir el
Xavier Latorre ho va fer a una Fundació del Poble Sec, que té uns altres
processos administratius.
Em va dir que fer una Fundació és molt més complicat i que nosaltres fèiem
bé de ser una associació que és més fàcil de gestionar

Respecte a l'acta, crec recordar que l'Oscar va prendre nota. Jo vaig estar
explicant tota la conversa que vam tenir amb el Xavier Latorre i dels
passos que hem de seguir.

Per mi podem fer una assemblea abans de sortir cap a Le Maquis. A mi en
general em van bé els dilluns i els dimarts. Dimecres podria a partir de
les 20:30h.

Una abraçada i fins aviat,
Raul