[Tdexilis] seguim endavant

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Lun Mayo 6 13:38:55 CEST 2024

Hola, responc a la pregunta que hem fas Mertxe. Encara no he parlat amb la
Maria, ja que a l'ultima reunió que vam fer,  el Raül ens va fer traspàs de
tota l'informació de la juntada amb el noi de la base. Amb tot el que ens
va explicar de la reunió amb ell, vam pensar en demar-li si ell ens podría
donar un cop de mà amb tot això ( perquè sembla ser que ell o te molt per
la mà)  o que sinó aquesta persona tenia persones aprop que ens podrían
ajudar o inclús fer ho durant un temps.
Es correcte el que estic dient Raúl, Oskar...?
El Raül va comentar que li escriuria tranquilament , ja que el noi va una
mica enfeinat.
La reunió va ser curteta i no vam parlar de moltes coses més..
Aquest mes jo vaig a tope, però podem buscar una data per juntar nos.
Abraçades,

El dg., 5 de maig 2024, 16:35, korkoro via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: