[Tdexilis] seguim endavant

korkoro korkoro en sindominio.net
Lun Mayo 6 16:48:18 CEST 2024

Salut compas,

Us passo com ho vaig viure jo: A la reunió que vam fer amb el Xavi a La
Base li vaig preguntar si ell es volia encarregar d'encetar els
moviments de la comptabilitat de TdE, i així, veient com s'ha de fer,
aprendríem i després ens encarregaríem nosaltres. Ell va dir que no (no
semblava tenir temps). Llavors li vaig preguntar si coneixia un
col·lectiu/cooperativa que fes aquestes tasques, i va dir que ho
miraria, però no semblava que ell conegués gent amb disponibilitat per
encarregar-se de la nostra comptabilitat. Es veu que tothom va saturat.

Jo havia entés que mentre el Raul picava a la porta del Xavi, la Mari
picava a la porta de la Maria, o de qui coneguem els demés (si és que
coneixem algun comptable) per aconseguir que ens ajudin. Jo he parlat
amb la Glòria perquè ens ajudi a fer l'Excel (és el que ens va recomanar
el Xavi) i li he dit de quedar al mes de juny.

I penso que per anar avançant, al mateix temps s'hauria d'estar
endreçant la documentació que necessitarem (tant factures com d'altres
papers de TdE), i segons vaig entendre, no és tan necessari tenir els
papers però sí saber fer (i inventar) els assentaments al llibre de
comptes (Excel), per mostrar-li a la persona que ens vulgui ajudar.

Sí, Raulete, almenys hauríem de tenir el certificat digital per sentir
que avancem. Avui ho hem tornat a intentar amb l'Òskar i res de res; a
ell se li ha ocorregut una possibilitat que provarà aquesta nit, i a
veure si toca la tecla (= sona la flauta).

Quin embull tot plegat!

Una abraçada,
Alegria i Anarquia!

mx

El 2024-05-06 15:49, Monsieur Lange escribió:
> Hola,
>
> Sí, com diu la Mari (amb la Mertxe també ho havíem parlat) que el
> Xavier (ell sembla que no pot) o algú que conegués de la seva
> confiança (també podria ser la Maria) ens fessin un cop de mà
> portant la gestió econòmica ni que sigui durant uns mesos per veure
> el funcionament.
> Però abans hem de tenir el certificat digital amb Hisenda per poder
> començar a fer funcionar el compte bancari.
>
> Abraçades,
> Raul

>>> mensual. Abans però, m'agradaria saber si hi vau fer acta de