[Tdexilis] seguim endavant

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Lun Mayo 6 18:26:25 CEST 2024

Suno i resta de compas: anava ara a fer el traspàs dels diners però tinc
problemes per accedir al meu compte i de moment no puc.
M'estic barallant amb màquines que parlen per telèfon i no acabo
d'aconseguir-ho.
És molt humiliant.
Demà al matí provaré d'anar al banc a veure si puc parlar amb algú.

Salut,
Raul