[Tdexilis] seguim endavant

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Dom Mayo 12 20:18:47 CEST 2024

Bones companyes!!!

Primer demanar-vos disculpes pel silenci i agrair-vos la paciència.
Entre que estic una mica dispers a nivell mental i aquesta setmana m'han
sortit uns dies de feina he anat posposant el moment d'escriure...

Actualitzo.
-Possible reunió aquesta setmana. Jo podria el dimarts i/o el dimecres
al vespre, a partir de les 19:30h.
-Certificat digital. Per fi aquesta setmana ho hem aconseguit. Per no
donar-vos la tabarra per aquí ho deixo com a tema per a parlar en
persona a la reunió. Demà provaré de formalitzar el canvi de junta per
tal de poder concloure els tràmits bancaris.
-Acta/notes de l'anterior reunió. Demà aprofitaré també per passar-les a
la tecla i les comparteixo.
-Gestió associació comptes/llibres... Jo vaig contactar amb la
cooperativa El Poblet sobre aquest tema i em van "acusar rebuda" de la
consulta però ni ells m'han tornat a dir res ni jo he fet seguiment.
Demà aprofitaré per a contactar-les de nou aviam si aconseguim algun
suport per aquí (si recordo que un dia que vam coincidir amb el Joan
-conye, el dia del Puig Antic, és clar!- em va fer algunes preguntes
però no era el moment adequat...). Lo dit, demà torno a provar.

Sobre lo dels diners i les transferències i les màquines... Sense
comentaris...

Abraçades i salut!!!

Oscar

El 05-05-2024 16:35, korkoro via Tdexilis va escriure: