[Tdexilis] seguim endavant

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mar Mayo 14 11:48:05 CEST 2024

Hola a totes! Jo últimament estic molt a full també, però això de fer una
reunió aquests dies hem sembla bé. Demà jo podría a partir de les 20h que
acabo a Besòs. Crec que l'Oskar a proposat avui o demà no? Petonas.
Intento imprimir el que vaig fer per ficar ho a ca la Joaquina.

Petonas I gràcies per la feina.
Salut,

El dg., 12 de maig 2024, 20:19, oskanarko via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: