[Upgestio] Fwd: [kernelpanic] [call4nodes] Summer Camp 2008 Garrotxa

bruno vianna bruno at pobox.com
Mon Jan 21 10:11:22 CET 2008

por si alguien se interesa

---------- Forwarded message ----------
From: Blackhold <blackholdmailer at gmail.com>
Date: 2008/1/20
Subject: [kernelpanic] [call4nodes] Summer Camp 2008 Garrotxa
To: kernelpanic at llistes.kernelpanic.hacklabs.org

Bones, alguns de vosaltres sabeu, s'està muntant un event
autogestionat aquest estiu a la zona volcànica de la garrotxa per la
primera setmana de Juliol. Aquí us deixo el call4nodes i el
call4participation.

S'agraïria que totes aquelles persones que vulguin venir a participar
o a realitzar algun node avisin amb antelació per poder fer una
previsió de la gent que vindrà.

Call4nodes
 "Creo, aleshores allibero", estàs d'acord amb aquesta frase? ets
inquiet i tens curiositat de com funcionen les coses? has arribat a
les entranyes d'un programa o has descobert el funcionament d'una
caixa negra? aquest és el teu lloc.

Llancem aquest call4nodes a totes aquelles persones que vulguin posar
el seu gra de sorra en l'organització i la realització de xerrades per
una trobada d'amants i professionals de la informàtica d'arreu del món
en un espai ben diferent, a l'aire lliure i envoltats de naturalesa.

Busquem ponents que vulguin realitzar xerrades en català, castellà o
anglès en un event autogestionat; algú que col·labori en algun
projecte, o simplement vulgui explicar i compartir els seus
coneixements. El nivell de les xerrades haurà de ser entre mig i
avançat i tenir relació amb el programari lliure o amb el hacking
d'algun aparell de hardware (xarxes, ordinadors, videoconsoles,
telèfons mòbils o PDAs).

Si estàs interessat o interessada en realitzar alguna xerrada, taula
rodona o debat posa't en contacte amb nosaltres a través de la nostra
pàgina web: www.hacklabs.org/summercamp. Per poder crear la graella de
xerrades amb antelació la data límit per presentar els nodes serà el
16 de Maig.

 Dates: 4, 5 i 6 de Juliol del 2008
 Ubicació: Sant Jaume de Llierca (La Garrotxa), Catalunya
 Ubicació GPS: Latitud 42.211070, Longitud 2.602550
 Més informació: www.hacklabs.org/summercamp

 Call4participation
 És fosc, els meus dits es mouen al ritme de la música, simplement la
llum de la pantalla és el meu punt de referència, caràcters i més
caràcters apareixen en poques pulsacions i el meu cervell escull la
informació que necessito.

Un delay, escolto i sento les bèsties de la nit, miro al meu voltant i
calma absoluta, miro enlaire i veig les estrelles, les contemplo i
penso en la meva insignificància, agafo una bocanada d'aire fresc i me
l'empasso, una sensació de satisfacció em recorre les venes i em ve al
cap la imatge d'un equivalent món virtual on la omnipresència és
possible, on el més ric no és el més poderós, on després de la
desconnexió hi ha la reconnexió, on el medi de transport és
l'electricitat i el bitllet una terminal.

 Desperto i veig que sóc al mateix lloc de sempre, anhelo que la
imatge que acabo de veure es faci realitat.

Podràs gaudir aquesta sensació si véns els dies 4, 5 i 6 de Juliol al
Summer Camp Garrotxa, una trobada d'amants i professionals de la
informàtica on es tocaran tots aquells temes relacionats amb el
programari lliure i el funcionament dels aparells que ens envolten dia
a dia, com els ordinadors, passant per videoconsoles i arribant a
dispositius mòbils com PDAs o telèfons mòbils.

Si tens uns coneixements mitjos o avançats d'informàtica en qualsevol
dels camps de programari o maquinari, aquest és el teu espai. Un lloc
on podràs gaudir de la natura al mateix moment de compartir
coneixements amb gent com tu.

Degut a que aquesta és la primera edició agraïriem que us apuntéssiu a
la web o avisessiu de la vostra asistència per correu electrònic.

 Si a més vols posar el teu gra de sorra realitzant algun node, mira't
el nostre call4nodes.

moltes gràcies

--
Blackhold

Respect free software communities and use free and/or standard formats
while sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that
don't follow the standard rules and may cause problems on viewing or
in the format of the text when these are opened with programs where
thousands users communities develops free software. So that I ask for
the files that are sent to me, to be odf, ods, odp, svg, png or in
default pdf. Thanks you a lot...