[hackmeeting] VilaWeb: Seguiment del Hackmeeting de Mataró

Enric Borràs Abelló enric.borras en partal.cat
Mar Oct 3 14:08:28 CEST 2006

Salut,

No sé si és ben bé aquí on haig d'escriure, però no he acabat de
veure on ho havia de fer... Em dic Enric Borràs i sóc periodista del
canal de Tecnologia i Ciència del diari electrònic VilaWeb
(vilaweb.cat/tecnologia). Us envio el correu perquè volia venir a
cobrir el Hackmeeting per a fer-ne una notícia-crònica. En principi,
havia pensat venir el dia 13... espero que no sigui cap problema.
Trobo que una experiència com aquesta pot ser molt interessant i que
el públic general encara no la coneix...

També m'agradaria contactar amb algun dels organitzadors que me'n
pugui explicar quatre coses quan sigui allà. Sé que prepareu la
trobada de manera col·laborativa, per això estaria bé que algú veterà
o que s'hi hagi dedicat força contacti amb mi. Us ho agrairia.

Espero que no hagi escrit on no tocava,

Enric.