[hm] [autofinanciacion] camisetas a 1 euro, q tallas compramos?

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Jue Ago 12 01:32:52 CEST 2010

105:

  * Lady 15
  * S 8
  * M 24
  * L 26
  * XL 20
  * XXL 7
  * XXXL 5

ahora q tengan esas tallas XDD

--
El preu que paguen les persones bones per la seva indiferència en els
assumptes públics és ser governats per malvats.